Zvládnu si vzhled e-shopu nastavit sám?
+-

K nastavení designu nepotřebujete grafika ani programátora. Vzhled si jednoduše nastavíte podle svých představ v administraci. Vše zvládnete během pár minut. Neustále přidáváme nové šablony, vzhled si budete moci měnit kdykoliv budete chtít.

Jak je řešeno SEO?
+-

Pomocí speciální funkce SEO máte možnost optimalizovat svůj e-shop. V administraci e-shopu si můžete nastavit SEO na hlavní straně, stránkách, kategoriích i produktech. Nově si můžete nastavit i vlastní URL

Co znamenají vlastnosti produktu?
+-

Vlastnosti produktu naleznete v detailu každého produktu v záložce Vlastnosti. Jako vlastnosti můžete vložit různé technické parametry. Například rozměry, objem, výkon, materiál atd. Na e-shopu se vlastnosti zobrazí v přehledné tabulce v popisu produktu.

Co znamenají varianty produktu?
+-

Představte si, že prodáváte trička. Každé tričko nabízíte v několika velikostech, v různých barvách a za různé ceny. Pokud by jste každý takový produkt přidávali zvlášť, strávili byste tím mnoho času. Tím, že e-shop sloučí vše pod jeden produkt, vám ušetří čas a e-shop bude přehlednější. Zákazníci si po kliknutí na konkrétní tričko mohou vybrat velikost a rovnou i požadovanou barvu.

S jakými službami je možné e-shop propojit?
+-

E-shop můžete snadno propojit se zbožovými srovnávači jako je zbozi.cz, Heureka.cz, GoogleNakupy nebo HledejCeny.cz

Kromě srovnávačů můžete e-shop propojit se sociálními sítěmi Facebook a Google+

E-shop také můžete propojit s reklamními systémy jako je Sklik a Adwords. Samozřejmostí je i propojení s GoogleAnalytics.